
Destek Hizmetleri
Metrosoft Servis Destek departmanı müşterilerimize her türlü teknik konuda yardımcı olabilecek eğitim ve deneyime sahip uzmanlardan oluşur.
Workcube uygulamasına geçen kurumlar, aylık bazda yapılan anlaşmalarla bakım ve destek hizmeti alırlar. Bakım destek kapsamında müşterlerimizin e-mail soruları cevaplandırılır. 5/9 telefon ve belirlenen günlere yerinde teknik destek hizmeti verilebilir. Yapılan anlaşmaların kapsamı, kuruma özel teknik yönetici tahsisine kadar genişletilebilmektedir. Ayrıca özel hizmet anlaşmasına sahip Workcube müşterilerine upgrade asistanı, sürekli site izleme, altı ayda bir sistemi gözden geçirme ve sistemin güncellenmesi için özel hizmetler de verilir.
Geliştirim Desteği
Workcube geliştirim desteği proje kapanışlarının ardından, Workcube müşterilerinin zaman içinde gelişebilecek spesifik ihtiyaçlarını karşılamak üzere özel kod yazdırma talepleri düşünülerek oluşturulmuştur. Workcube Business Objects, ColdFusion ve Java'nın bileşenlerinden oluşan eğitim ve destek içeriklerini kapsar. Workcube Open-Source Paketi içerisinde hedeflerinize uygun olarak geliştirim desteği projelendirilir.
Benchmark
Kurumların Workcube’ü proje amaçları doğrultusunda doğru kullanmaları belli periyodlarla izlenir. Raporlar analiz edilir ve eksik veri girişleri tesbit edilir ve kullanım prosedürlerinin ve rutinlerin kalitesi tesbit edilir. Benchmark sonucu rapor edilir ve işletme sorunlarına öneriler yapılır.
Dış Kaynak Kullanımı Hizmetleri
Garanti Hizmetleri
Çağrı Merkezi Hizmetleri
Eğitim ve Yönetim Hizmetleri
Kurulum, Konfigürasyon ve Entegrasyon Hizmetleri
Altyapı Hizmetleri
Sistem Yönetimi, Depolama, Ağ Yönetim Hizmetleri
Ekipman ve Eleman Kiralama Hizmetleri