GARANTİ KOŞULLARI
Sanayi Bakanlığının 4077 sayılı Tüketici Haklarını Koruma Yasası (www.sanayi.gov.tr) gereğince 15/06/2003 tarihinden önce satın alınan ürünler 1 yıl bu tarihten sonra satın alınan ürünler ise minimum 2 yıl garantilidir. Aynı yasa kapsamında garanti belgesi düzenlenme zorunluluğu olmayan yedek parça statüsündeki parçaların (garanti kapsmı dışında onarılan ürününüzde değiştirilen parçaların) garantisi 15/06/2003 tarihinden önce satın alınanlar için 3 ay, bu tarihten sonra satın alınanlar için ise 6 aydır. Garanti süresinde onarım gören cihazların değiştirilen parçaların garantisi ise ürünün kalan garanti süresi kadardır.

Garanti süresinde gelen ama üretimden kaynaklanmayan hatalardan dolayı oluşan arızalar garanti kapsamı dışındadır.

SERVER STANDART GARANTİ :

TÜM server ürünleri donanım olarak her türlü üretim hatasına karşı 3 yıl yerinde garantiye sahiptir. Telefon desteği ile çözülemeyen problemlere bir sonraki iş günü yerinde destek verilir. Garanti kapsamı içinde yapılan onarımlardan işçilik ve yedek parça ücreti alınmaz.

Sistemin çökmesi halinde işletim sisteminin yeniden yüklenmesi, Exchange vb. uygulamaların yüklenmesi ve kullanıcı ayarlarının yapılması ve data güvenliğinin sağlanması MÜŞTERİ' nin sorumluluğundadır. 3. parti uygulama yazılımlarının işletim sistemi ile uyumsuzluğu sonucu ortaya çıkan problemler ve/ veya işletim sistemindeki bug' lardan meydana gelen sorunlar Servus' nin sorumluluk alanının dışındadır.

Cihazların kendi teknik şartnamelerinde açıklanan fiziksel ve çevresel şartlara sahip olmayan ortamlarda kullanılması, Servus tarafından yetkilendirilmemiş kişilerce yapılacak her türlü müdahale, kullanıcıdan kaynaklanan hatalar, işletim sistemi ve uygulama yazılımlarından kaynaklanan hatalar ve tabii afetlerden kaynaklanan problemler garanti kapsamı dışında olup, böyle durumlarda bedeli karşılığında müdahale edilecektir.

PC STANDART GARANTİ :

TÜM desktop ürünleri donanım olarak her türlü üretim hatasına karşı 3 yıl garantilidir. Bu garanti merkezde onarımı kapsar. Müşteri arızalı cihazını Servus ofisine getirir ve onarılmış cihazını Servus ofisinden teslim alır. Garanti kapsamı içinde yapılan onarımlardan işçilik ve yedek parça ücreti alınmaz.

Sistemin çökmesi halinde işletim sisteminin yeniden yüklenmesi, Exchange vb. uygulamaların yüklenmesi ve kullanıcı ayarlarının yapılması ve data güvenliğinin sağlanması MÜŞTERİ' nin sorumluluğundadır. 3. parti uygulama yazılımlarının işletim sistemi ile uyumsuzluğu sonucu ortaya çıkan problemler ve/ veya işletim sistemindeki bug' lardan meydana gelen sorunlar Servus 'nin sorumluluk alanının dışındadır.

Cihazların kendi teknik şartnamelerinde açıklanan fiziksel ve çevresel şartlara sahip olmayan ortamlarda kullanılması,Servus tarafından yetkilendirilmemiş kişilerce yapılacak her türlü müdahale, kullanıcıdan kaynaklanan hatalar, işletim sistemi ve uygulama yazılımlarından kaynaklanan hatalar ve tabii afetlerden kaynaklanan problemler garanti kapsamı dışında olup, böyle durumlarda bedeli karşılığında müdahale edilecektir.

NB STANDART GARANTİ :

TÜM notebook ürünleri donanım olarak her türlü üretim hatasına karşı 2 yıl garantilidir. Bu garanti merkezde onarımı kapsar. Müşteri arızalı cihazını Servus ofisine getirir ve onarılmış cihazını Servus ofisinden teslim alır. Garanti kapsamı içinde yapılan onarımlardan işçilik ve yedek parça ücreti alınmaz.

Sistemin çökmesi halinde işletim sisteminin yeniden yüklenmesi, Exchange vb. uygulamaların yüklenmesi ve kullanıcı ayarlarının yapılması ve data güvenliğinin sağlanması MÜŞTERİ' nin sorumluluğundadır. 3. parti uygulama yazılımlarının işletim sistemi ile uyumsuzluğu sonucu ortaya çıkan problemler ve/ veya işletim sistemindeki bug' lardan meydana gelen sorunlar Servus 'nin sorumluluk alanının dışındadır.

Cihazların kendi teknik şartnamelerinde açıklanan fiziksel ve çevresel şartlara sahip olmayan ortamlarda kullanılması, Servus tarafından yetkilendirilmemiş kişilerce yapılacak her türlü müdahale, kullanıcıdan kaynaklanan hatalar, işletim sistemi ve uygulama yazılımlarından kaynaklanan hatalar ve tabii afetlerden kaynaklanan problemler garanti kapsamı dışında olup, böyle durumlarda bedeli karşılığında müdahale edilecektir.
  Copyright © 2007 Servus Destek ve Danışmanlık Hizmetleri A.Ş.
Hakkımızda • Çözümlerimiz • Hizmetlerimiz • İletişim
İş Ortaklarımız • Başarı Öyküleri • Haberler • İnsan Kaynakları
Donanım Çözümleri
Yazılım Çözümleri
Network Çözümleri  
Danışmanlık Hizmetleri
Teknik Destek Hizmetleri
Veri Depolama Çözümleri
Yedekleme Çözümleri
Kümeleme Cluster Çözümleri
Sanallaştırma Çözümleri
Terminal Server Thinclient Çözümleri
Güvenlik Çözümleri
Şarj Cihazları
Bluetooth Kulaklık
Microsoft Çözümleri
Linux Çözümleri
Arşiv Yönetim Çözümleri
Microsoft Lisanslama Çözümleri
Novell Sentinel 6
Novell Otomatik Sanallaştırma
Bilişim Teknolojileri
İnternet Danışmanlığı
Microsoft Teknolojileri Danışmanlığı
BT Güvenlik Danışmanlığı
Microsoft Lisanslama Danışmanlığı
Bakım Sözleşmeleri
Bilgi Sistemleri Yönetimi
Çağrı Bazlı Hizmetler
Destek Paketleri
Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)
Garanti Koşulları
Network Hizmetleri
Güvenlik Hizmetleri
Enterprice Ürün Kurulumları ve Yönetimi