DESTEK PAKETLERİ
Satın alınacak TÜM marka ürünlerin standart garanti koşulları yanısıra, müşterilerin ihtiyacı doğrultusunda ekstra destek paketleri hizmete sunulmaktadır.

Tek bir bilgisayar için uygulanabilen paketlerle, her model masaüstü, dizüstü ve sunucu bilgisayaralar ekstra güvenceye alınabilir. Ekstra Destek Servus ihtiyaca göre aşağıdaki gibi çeşitlendirilmiştir:

Destek PC+NOTEBOOK 24X4 Paketi:

Arızalı PC veya notebook, en geç bir sonraki iş günü, müşterinin yerinden teslim alınır, teknik servis merkezinde onarılıp test edildikten sonra tekrar müşteri yerine teslim edilir. Bu işlem çağrı alındıktan sonra ortalama 4 işgününde tamamlanır.

Destek PC+NOTEBOOK 24X2 Paketi:

Arızalı PC veya notebook ürününüze 1 sonraki işgünü yerinde destek verilir. Problemi yerinde giderilemeyen cihaz servise alınarak maksimum 48 saat içinde onarılır ve adresinize çalışır vaziyette teslim edilir.

Destek PC+NOTEBOOK 12X2 Paketi:

Desktop ürününüze aynı işgünü yerinde destek verilir. Problemi yerinde giderilemeyen cihaz servise alınarak maksimum 48 saat içinde onarılır ve adresinize çalışır vaziyette teslim edilir

OZEL Destek Paketi:

Arızalı notebook ürününüze aynı işgünü yerinde destek verilir. Problemi yerinde giderilemeyen cihaz için onarım süresince işlerinizin aksamasını önlemek amacıyla geçici bir notebook bırakılır. Notebookunuz onarılıp teslim edildikten sonra geçici notebook teslim alınır.

Destek SERVER 5X8X24X48 Paketi:

Genel amaçlı file ve print server sistemleri için tasarlanmıştır. Zaman kritik olmayan

uygulamalara yöneliktir. 5 gün x 8 saat telefon desteği ve bir sonraki gün yerinde destek ve 48 saatte çözüm Servusni içerir.

Destek SERVER 5X8X12X24 Paketi :

Üzerinde uygulama yazılımları ve datalar bulunan yüksek performanslı server ve storage sistemleri için tasarlanmıştır. Hızlı çözüm gerektiren sistemlere yöneliktir. 5 gün x 8 saat telefon desteği ve aynı işgünü içinde müdahale ve 24 saatte çözüm koşuluyla yerinde destek Servusni içerir.

Destek 7X24X4X24 Paketi :

Rack yoğun ortamlar ve görev kritik dataları taşıyan sistemler için tasarlanmıştır. Müşterilerin zaman kritik IT altyapılarını yönetmesini kolaylaştırır. 7 gün x 24 saat telefon desteği ve 4 saatte müdahale ve 24 saatte çözüm koşuluyla yerinde destek Servusni içerir.

Destek 7X24X2X8 Paketi:

Veri Depolama ve Cluster uygulamaları için tasarlanmıştır. Her saniyenin önemli olduğu, görev kritik uygulamalara yöneliktir. 7 gün x 24 saat telefon desteği ve 2 saatte müdahale, 8 saatte çözüm koşuluyla yerinde destek Servusni içerir. Bunun yanısıra müşteriye özel teknik sorumlu atanır. Müşteriye özel destek planı hazırlanır. Müşteri eğitimleri verilir. Kesintisiz destek sağlanır ve platin öncelik verilir.
  Copyright © 2007 Servus Destek ve Danışmanlık Hizmetleri A.Ş.
Hakkımızda • Çözümlerimiz • Hizmetlerimiz • İletişim
İş Ortaklarımız • Başarı Öyküleri • Haberler • İnsan Kaynakları
Donanım Çözümleri
Yazılım Çözümleri
Network Çözümleri  
Danışmanlık Servus
Teknik Destek Servus
Veri Depolama Çözümleri
Yedekleme Çözümleri
Kümeleme Cluster Çözümleri
Sanallaştırma Çözümleri
Terminal Server Thinclient Çözümleri
Güvenlik Çözümleri
Şarj Cihazları
Bluetooth Kulaklık
Microsoft Çözümleri
Linux Çözümleri
Arşiv Yönetim Çözümleri
Microsoft Lisanslama Çözümleri
Novell Sentinel 6
Novell Otomatik Sanallaştırma
Bilişim Teknolojileri
İnternet Danışmanlığı
Microsoft Teknolojileri Danışmanlığı
BT Güvenlik Danışmanlığı
Microsoft Lisanslama Danışmanlığı
Bakım Sözleşmeleri
Bilgi Sistemleri Yönetimi
Çağrı Bazlı Hizmetler
Destek Paketleri
Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)
Garanti Koşulları
Network Servus
Güvenlik Servus
Enterprice Ürün Kurulumları ve Yönetimi