BAKIM SÖZLEŞMELERİ

Müşterilerimize, ürünlerinin türü, markası ve modeli ne olursa olsun, işlerinin devamlılığını sağlamak ve beklenmeyen sorunlarda kesintisiz ve acil destek sunabilmek için sözleşmeli hizmetler sunulmaktadır.

Müşterilerimiz ihtiyaçları doğrultusunda aşağıdaki hizmet seçeneklerden yararlanabilirler:

  • Telefonda Destek Hizmeti
  • Uzaktan Destek Hizmeti
  • Yerinde Destek Hizmeti
  • Periyodik Bakım Hizmeti
  • Yedek Cihaz Bulundurma Hizmeti
  • Destek Uzmanı Bulundurma Hizmeti
Yine ihtiyaçları doğrultusunda aşağıdaki destek koşullarını tayin edilebilirler:
  • 5 x 8 destek
  • 6 x 10 destek
  • 7 x 24 destek
Müdahale ve çözüm süresine bazı örnekler aşağıdaki gibidir:
  • 2 saatte müdahale / 4 saatte çözüm
  • 4 saatte müdahale / 8 saatte çözüm
  • 1 iş gününde müdahale / 48 saatte çözüm
Yukarıdaki koşullar isteğe göre uyarlanabilir.

Destek kapsamı ihtiyaca göre donanım ve/veya yazılım desteği olabileceği gibi, parça hariç veya parça dahil olmak üzere de genişletilebilir.

Sözleşmeli müşterilerimize verilen servisleri ile ilgili olarak düzenli raporlar alınmakta, verilen hizmet ve kalitesi sürekli takip edilmektedir. Bu raporlar müşterilerimizle de paylaşılmaktadır.

1. Telefonda Destek Hizmeti

Sözleşmeli müşterilerimizden çağrı geldiğinde çağrı merkezi derhal talebi ve müşterinin destek koşullarını inceler. Şayet telefonda çözülmesi gereken bir konu ise konu teknik olarak incelenerek soruna yönelik çözümler müşterilerimizle paylaşılır. Sorun giderildiğinde çağrı sonlandırılır.

Tüm çağrılar aşağıdaki bilgileri standart ve detaylı olarak içerir:
  • Müşteri Bilgisi
  • Ürün Bilgisi
  • Tarih Bilgisi
  • Arıza Bilgisi
  • Yapılan İşlem
Talep telefonda karşılanamıyor ise, müşterimize destek koşulları çerçevesinde yerinde destek hizmeti vermek üzere yerinde destek uzmanları yönlendirilir.

2. Uzaktan Destek Hizmeti

Özellikle sunucu veya ağ sistemlerinin ivedi desteği için, dial-up veya VPN yoluyla müşterinin talebi yerine getirilir.

3. Yerinde Destek Hizmeti

Müşterilerin sorunlarına, sözleşme koşulları çerçevesinde yerinde destek verilir. Sorun giderilir veya talep yerine getirilir.

4. Periyodik Bakım Hizmeti

Periyodik Bakım Hizmeti olan müşterilerde sözleşme kapsamındaki ürünlere, sözleşmede belirten aralıklarda (genellikle altı ayda bir) genel bakım yapılır.

Periyodik bakım sırasında cihazların iç ve dış temizliği yapılır. Kontroller yapılır, varsa arızalar tespit edilerek giderilir. Cihazların fiziksel bağlantıları da yine kontrol edilir.

Bu sayede arızaya sebep verebilecek kirlenmelerin önüne geçileceği gibi, performans korunması da sağlanmış olur. Ayrıca arıza oluşmadan önce, arızaya sebep olabilecek unsurlar ortadan kaldırılarak sorun ortaya çıkmadan önlenmiş ve iş devamlılığı sağlanmış olur.

5. Yedek Cihaz Bulundurma Hizmeti

Yedek Cihaz Bulundurma Hizmeti olan müşterilerde, arıza meydana gelmesi durumunda, müşterinin mevcut işini aksatmamak üzere yedek cihaz verilir.

Cihaz yerinde kurulumu yapılarak devreye alınır.

6. Destek Uzmanı Bulundurma Hizmeti

Destek Uzmanı Bulundurma Hizmeti'nden yararlanmak isteyen müşterilere, firmamız tarafından destek uzmanları tayin edilir. Bu uzmanlar sürekli müşterilerimizin yanında olup, sorunlara ilk müdahalede bulunur, çözümü mümkün ise sorunu giderir, değilse firmamızla gerekli koordinasyonu sağlayarak çözülmesini sağlar.
  Copyright © 2007 Servus Destek ve Danışmanlık Hizmetleri A.Ş.
Hakkımızda • Çözümlerimiz • Hizmetlerimiz • İletişim
İş Ortaklarımız • Başarı Öyküleri • Haberler • İnsan Kaynakları
Donanım Çözümleri
Yazılım Çözümleri
Network Çözümleri  
Danışmanlık Hizmetleri
Teknik Destek Hizmetleri
Veri Depolama Çözümleri
Yedekleme Çözümleri
Kümeleme Cluster Çözümleri
Sanallaştırma Çözümleri
Terminal Server Thinclient Çözümleri
Güvenlik Çözümleri
Şarj Cihazları
Bluetooth Kulaklık
Microsoft Çözümleri
Linux Çözümleri
Arşiv Yönetim Çözümleri
Microsoft Lisanslama Çözümleri
Novell Sentinel 6
Novell Otomatik Sanallaştırma
Bilişim Teknolojileri
İnternet Danışmanlığı
Microsoft Teknolojileri Danışmanlığı
BT Güvenlik Danışmanlığı
Microsoft Lisanslama Danışmanlığı
Bakım Sözleşmeleri
Bilgi Sistemleri Yönetimi
Çağrı Bazlı Hizmetler
Destek Paketleri
Dış Kaynak Kullanımı (Outsourcing)
Garanti Koşulları
Network Hizmetleri
Güvenlik Hizmetleri
Enterprice Ürün Kurulumları ve Yönetimi